גיבוש והטמעת תוכנית אסטרטגיה שיווקית לעסק

גיבוש והטמעת
תוכנית אסטרטגיה
שיווקית לעסק

משבר הקורונה מחייב אותך לבצע התאמות עיסקיות בהתאם למציאות החדשה על מנת לצמוח ולשפר ביצועים.
משבר הקורונה משנה לבלי הכר את הזירה העיסקית בכלל ואת התנהגות הלקוח בפרט. המשבר מחייב אותך לשנות תפיסה ניהולית . רק אם תשכיל לעשות את ההתאמות הנדרשות במהירות וביעילות תוכל להזניק את העסק קדימה.
כמנהל אתה חייב להוביל שינויים. זו נקודת זמן קריטית.

אם הגעת עד לפה אתה מבין שמה שהיה הוא לא מה שיהיה. אתה חייב לגבש תוכנית אסטרטגית שיווקית לעסק. פנה אליי ונעשה שיחה ראשונית ללא עלות

עם אילו תוצרים אתה מסיים את התהליך ?

תכנית אסטרטגית שיווקית שתביא לשיפור הביצועים בעסק :

זהות עסקית

הגדרת הבידול והמיצוב של העסק שלכם

אימוץ גישה פרואקטיבית

הבנה של מרכיביה ויישומה ברמת כלל הארגון

חדשנות

הטמעת תהליכים ברמת פיתוח מוצרים קיימים וחדשים

שווקים

שיפור פעילות בשווקים קיימים וחדירה לשווקים חדשים

לקוחות

שדרוג חווית הלקוח, חיזוק הנאמנות ומניעת
נטישת לקוחות

3 השלבים בדרך
לגיבוש והטמעת אסטרטגיה שיווקית בעסק:
ניתוח

א.  אפיון הענף והשוק, ניתוח מתחרים, ניתוח כוחות הסביבה העיסקית.
ב.  ניתוח הלקוחות, ניתוח תכניות המוצר, ההפצה, המכירה, ההמחרה, השירות, תקשורת שיווקית והפרסום.
ג. עריכת סקרי עומק להשלמת התמונה המלאה במידת הצורך.

שיקוף

א. הצגת תוצאות הניתוח בפני ההנהלה.
ב. עריכת דיון וסיעור מוחות לאור התוצאות שעלו מהסקר.

המלצות ועקרונות לתוכנית עבודה

בנייה של תכנית אסטרטגית שיווקית מותאמת לעסק:
א. טירגוט, בידול ומיצוב.
ב. בניית תכניות מעודכנות בתחומי מוצר ומותג, הפצה ומכירות, המחרה ותימחור, שירות ושימור, תקשורת שיווקית ושיווק דיגיטלי.
ג. הגדרת Key Success Factors והגדרת מטרות ויעדים.
ד. יישום בפועל של כלים לאימוץ גישה פרואקטיבית בשיווק.
ה. בניית תקציב שיווק מותאם לאסטרטגיה שגובשה.
ו. סיוע בבחירת הספקים הנדרשים להוצאת התכנית לפועל.

אודות

שלומי לחנה הינו מומחה לאסטרטגיה שיווקית. מכהן כסגן נשיא לשכת היועצים העסקיים, עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בליווי ארגונים עסקיים מובילים במשק. בין השאר שימש כמייסד ומנכ"ל YOU מקבוצת אלון, היה מנהל השיווק של חברת ויזה כ.א.ל. ועוד.
בנוסף, הוא מחזיק במוניטין כמרצה ומוביל סדנאות בנושא פיתוח עסקי ושיווקי בארגונים ומשמש כמרצה בכיר לשיווק בבית הספר למנהל עסקים של המכללה למנהל.

ממליצים

משך התהליך – חצי שנה כולל ליווי צמוד ופגישה שבועית כדי לוודא שהתכנית מיושמת ופועלת כנדרש.
אם הגעת עד לפה אתה צריך ליווי ביישום גישה שיווקית פרו אקטיבית בעסק.
פנה אליי עכשיו נעשה שיחה ראשונית ללא עלות